Algemene gebruikersvoorwaarden

Onderstaande algemene voorwaarden zijn opgesteld voor BMN Club en gelden voor alle deelnemers:

  1. Voor de ontwikkeling en het beheer is BMN een partnerschap aangegaan met Touch Incentive Marketing (hierna te noemen: ‘Touch’). Deze partij draagt zorg voor het beheer van het BMN Club platform en de logistieke afhandeling van bestelde producten en/of diensten.
  2. BMN Club is strikt bedoeld voor klanten van BMN en werknemers van landelijk operende aannemers(hierna te noemen: ‘deelnemers’). Medewerkers van BMN en Touch zijn uitgesloten van deelname.
  3. BMN is hoofdverantwoordelijk voor het aanleveren van de benodigde deelnemersgegevens inzake het BMN Club loyaliteitsprogramma. 
  4. Touch is  verantwoordelijk voor het correct verwerken van mutaties, teksten en andersoortige aanpassingen welke zijn gerelateerd aan het BMN Club loyaliteitsprogramma. 
  5. Deelnemers zijn verantwoordelijk voor het akkoord gaan met deze algemene gebruikersvoorwaarden bij het voltooien van de registratie.
  6. Iedere vorm van verdacht of frauduleus gedrag door deelnemers inzake BMN Club levert direct schorsing op van deelname. BMN Club behoudt zich het recht voor om deelnemers direct uit te sluiten van deelname, zonder opgaaf van reden.
  7. Deelnemers kunnen via persoonlijke online spaaraccounts punten verdienen op basis van hun afhaalomzet bij BMN.
  8. Punten worden wekelijks bijgeschreven en weergegeven op het persoonlijke account.
  9. Punten zijn niet overdraagbaar aan andere personen of derden.
  10. Punten zijn alleen inwisselbaar voor artikelen zoals zichtbaar in het online spaarassortiment van de BMN Club. Punten zijn nooit inwisselbaar voor geld.
  11. Punten zijn minimaal inwisselbaar tot het einde van de looptijd van BMN Club. Hierover zullen deelnemers ruim van tevoren op de hoogte worden gesteld via deze website en/of per e-mail (mits het e-mailadres van de deelnemer bekend is).
  12. Wanneer je punten mist, dien je dit zo snel mogelijk te melden. Hiervoor kijken we in principe drie maanden terug. Tot maximaal een jaar bij geldige reden. Wanneer de oorzaak bij BMN ligt, houden we de datum vaan vanaf wanneer er punten gemist worden.
  13. Wanneer een deelnemer 12 maanden niet meer actief is geweest binnen de BMN Club, wordt het account op non-actief gezet. Eventuele opgebouwde punten gaan dan verloren. Deelnemer krijgt hierover vooraf bericht.
  14. Deelnemers kunnen geen aanspraak maken op (cashback)promoties of andere acties van leveranciers op de in dit programma aangeboden producten.
  15. BMN en Touch behouden zich het recht voor in uitzonderingsgevallen geen punten toe te kennen, dan wel punten in mindering te brengen.
  16. Voor inlichtingen over o.a. artikelen in het spaarassortiment en het logistieke proces kunnen deelnemers direct contact opnemen met de helpdesk van het BMN Club.
  17. Definitief bestelde digitale e-vouchers of e-tickets worden op dagelijkse basis (op werkdagen) door Touch in behandeling genomen.
  18. Levering van digitale e-vouchers of e-tickets aan het adres van de deelnemer vindt plaats op basis van een e-voucher of e-ticket fulfilment proces.
  19. Bestelde e-vouchers of e-tickets worden maximaal binnen 30 minuten verstuurd naar het bekende e-mailadres.
  20. In het geval eventueel digitale e-vouchers of e-tickets niet langer leverbaar zijn, wordt dit gecommuniceerd met de deelnemer en vindt een restitutie plaats wanneer punten en het geldbedrag reeds zijn voldaan.
  21. BMN en Touch zijn niet aansprakelijk voor onvoorziene wijzigingen in het spaarassortiment en/of het niet meer leverbaar zijn van artikelen en/of een eventuele vertraging in de levering van artikelen.
  22. Het aanbod van artikelen geldt zolang de voorraad strekt. Zet- en/of drukfouten in de brochure en productomschrijvingen evenals wijzigingen in de afgebeelde artikelen, voorwaarden en puntwaarden zijn voorbehouden.
  23. Bestelde artikelen worden aan de deelnemer verstrekt. Eventuele fiscale consequenties van de actie en andersoortige claims (van derden) in verband met de artikelen of dit programma kunnen niet op BMN of Touch worden verhaald.
  24. Op vrijwel alle artikelen zijn de gebruikelijk geldende garantievoorwaarden van de leverancier van toepassing. Veelal zijn de garantievoorwaarden los bijgevoegd of maken deel uit van de originele verpakking. Sommige garantiebewijzen dienen direct aan leveranciers ingezonden te worden om aanspraak op garantie te maken. De ontvanger van het artikel is hier persoonlijk verantwoordelijk voor. Indien men gebruik wil maken van de garantie of een artikel wil retourneren, dient er vooraf een e-mail of schriftelijke brief, te worden gestuurd aan de helpdesk van BMN Club.
  25. Nadat je een product of dienst hebt verkregen/gekocht heb je 14 dagen bedenktijd. Let op! dit geldt niet voor kortingsvouchers, deze kunnen wij na uitgifte niet meer retourneren. Binnen die tijd kan je zonder reden je aankoop annuleren. In dat geval krijg je je gebruikte punten terug.